onsdag 4. mai 2011

Forsiktig begynnelse

Jeg har bestemt meg for å få min egen blogg, jeg også. Hvorfor skal jeg så det da? Jeg leser mye på nettet sjøl, og det er mange ting jeg har lyst til å kommentere og det er mange ting jeg funderer over som jeg har lyst til å skrive ned, og da tror jeg blogging er et godt verktøy. I tillegg kan bloggen være en dagbok over det som rører seg i livet mitt.

Jeg er 50+ som bloggtittelen min indikerer. Det er dattera mi som kommer med den kommentaren når jeg er litt ekstra glemsk eller håpløs i hennes øyne. Men det er et faktum, og det kommer jeg ikke bort fra. Jeg bor i Trysil, er gift og har to unger som er 15 (jente) og 17 (gutt). Jeg er over normalt interessert i politikk og satt i kommunestyret i Trysil i flere perioder på 90- og begynnelsen av 2000-tallet. Jeg er glad i å gå på ski, og prøver å trene litt hele året. Dessuten leser jeg masse, jeg har alltid vært en lesehest. Den siste boka jeg leste var Lustrum av Robert Harris, bok nr. 2 i en trilogi om Cicero, den store romerske taler og statsmann. Så gikk jeg rett over til en kriminalroman om Kay Scarpetta...

Ut fra de bloggene jer har lest bør det være med bilder i et innlegg. Det får komme etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar