onsdag 28. mars 2012

Oppsummering

Det er kjempelenge siden jeg skrev noe på bloggen, og ei venninne har mast på meg for å komme med en liten oppsummering. Hun lurer veldig på hvordan det gikk i kjøkkenhagen min i fjor sommer. Resultatet ble egentlig veldig bra, og vi kunne høste salat lenge utover. Høsten i fjor var spesielt mild, og nå har vi hatt en mild og fin vinter og så kommer det en rekordtidlig vår. Hva er det som skjer? Kjøkkenhagen har nesten tint fram allerede...

Tilbake til fjorårets avling. Jeg hadde sådd gulrot, salat, dill og så satte jeg ut noen flere urter, bla bladpersille, oregano, grasløk og sitrontimian. Salaten var vanskelig, så jeg måtte så på nytt, men da gikk det bra.

Her er noen resultater:

Salaten ble sådd langt ut i juni, og den kunne vi spise av hele høsten.

Ganske fin gulrot:-)
















Til våren prøver jeg igjen, og i år har jeg tenkt å så squash også. Det skal visst være lett å få til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar